Vi tek kvart år inn lærlingar i fleire fag ved begge verfta våre.
Andre aktuelt
Mærsk Mobiliser vart levert frå Kleven i dag; den femte av ein serie på seks ankerhandterarar til Maersk Supply Service A/S. Bygd for operasjon på store havdjup er den såkalla Starfishserien utstyrte med ei rekkje nyvinningar, noko som har sikra alle søsterskipa jobb rett etter levering.
Hurtigruten, som er verdas største ekspedisjonscruise-rederi, har skrive ei intensjonsavtale om å bygge det tredje hybriddrivne ekspedisjonscruiseskipet på rad ved Kleven Verft.
Bnr 396 Kirkella vart i går overlevert til sine nye eigarar, UK Fisheries Limited, og forlot Myklebust i kveldinga. Dette er siste trålar ut i ein serie på fire like hekktrålarar av Rolls-Royce design levert frå Myklebust siste året.
Verftsgruppa Kleven har blitt samde med Hurtigruten og involverte bankar om ei finansiell løysing som sikrar Kleven Verft AS tilfredstillande likviditet til langsiktig drift.
Ankerhandteringsfartøyet Maersk Minder er levert frå Kleven Verft. Dette er båt nummer fire i ei rekkje på seks AHTSar for Maersk Supply Service. Maersk Minder gjekk rett i jobb etter levering, på same måte som dei tre søsterskipa har gjort før ho.
Slaktebåten Aqua Merdø er levert frå Myklebust Verft til sine nye eigarar Dess Aqua. Bløggebåten er om lag 60 meter lang, og utstyrt med avlivings- og bløggelinje med kapasitet til å ta unna i overkant av 20.000 fisk i timen.
Nb 394 Gitte Henning vart levert frå Kleven Verft 09. mai, og sette då kursen for Danmark der ho vart døypt i Skagen Hamn 12.mai.
Emeraude vart levert frå Myklebust Verft 26. april, som den tredje trålaren i ei serie på fire.
Trålarane Cuxhaven og Berlin vart levert frå Myklebust Verft i 2017, og vart feira med dobbeldåp 12.01.17.
176 m fartøy til det namibiske offshore diamant-utvinningsselskapet De Beers Marine Namibia
Myklebust Verft har levert brønnbåt nummer to til verdas største brønnbåtreiarlag Sølvtrans.
Byggnr. 392, trålaren Cuxhaven, er overlevert frå Myklebust Verft til Deutsche Fischfang Union (DFFU) og er klar for fiske i Barentshavet.
Mærsk Mariner, byggnr. 383 frå Kleven Verft, vart 6. juli overlevert til Maersk Supply Service, som fartøy nummer to i ein serie på seks ankerhandteringsfartøy verftet har under bygging for selskapet.
Kabelleggingsfartøyet NKT Victoria, levert frå Kleven Verft i april i år, har blitt kåra til Årets skip 2017! Prisen blei utdelt på NorShipping 30. mai.
Kabelleggingsfartøyet NKT Victoria, byggnr. 372 frå Kleven Verft, vart døypt i Karlskrona, Sverige 4. mai. Dette svært avanserte fartøyet er ei viktig levering til ein ny marknad.
Kleven Verft har levert byggnr. 382 til Maersk Supply Service. Mærsk Master er første fartøy i ein serie på seks ankerhandteringsfartøy som Kleven har under bygging for Maersk.
- Vi skal bygge dei råaste ekspedisjonsskipa verda har sett. Dette samarbeidet er norsk innovasjonskraft på sitt beste, seier Hurtigrutens konsernsjef Daniel Skjeldam.
Har du lyst til å sjå korleis eit moderne skipsverft fungerer? Har du spørsmål knytta til lærlingeplassar? Ta kontakt! Vi vil gjerne høyre frå deg.